Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost KALÁB-stavební firma. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní marketingový plán na následující rok.
Návrh marketingové strategie
Pásler, Tomáš ; Petrů, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie. První část práce je věnována teorii marketingu, která je nutná pro pochopení dané problematiky. Druhá část je věnována analýzám firmy, ve kterých jsou využity poznatky z první části. Na základě těchto analýz byly navrženy návrhy s cílem posílení tržní pozice podniku a zvýšení povědomí u zákazníků.
Návrh marketingové strategie firmy Injeton Plast s. r. o.
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Návrh marketingové strategie společnosti INJETON PLAST s. r. o. se zabývá nejprve teoretickými východisky z oblasti marketingu, které slouží jako podklad pro analýzu současného stavu společnosti jak z makro tak mikro pohledu. Závěry z provedených analýz jsou shrnuty do podoby SWOT analýzy, ze které vycházejí vypracované návrhy změn v marketingové strategii společnosti, které by měli vést k zastavení klesajícího trendu tržeb a dále k jejich postupnému růstu.
Marketingové plánování ve stavebním podniku
Kundelius, Ondřej ; Talač, Ing Michal (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového plánování ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost KALÁB-stavební firma. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní marketingový plán na následující rok.
Návrh marketingové strategie
Pásler, Tomáš ; Petrů, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie. První část práce je věnována teorii marketingu, která je nutná pro pochopení dané problematiky. Druhá část je věnována analýzám firmy, ve kterých jsou využity poznatky z první části. Na základě těchto analýz byly navrženy návrhy s cílem posílení tržní pozice podniku a zvýšení povědomí u zákazníků.
Návrh marketingové strategie firmy Injeton Plast s. r. o.
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Návrh marketingové strategie společnosti INJETON PLAST s. r. o. se zabývá nejprve teoretickými východisky z oblasti marketingu, které slouží jako podklad pro analýzu současného stavu společnosti jak z makro tak mikro pohledu. Závěry z provedených analýz jsou shrnuty do podoby SWOT analýzy, ze které vycházejí vypracované návrhy změn v marketingové strategii společnosti, které by měli vést k zastavení klesajícího trendu tržeb a dále k jejich postupnému růstu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.